ماه مارکت اینترنتی

ماه مارکت اینترنتی

ماه مارکت اینترنتی

ماه مارکت اینترنتی

اسپینر حرفه ای مدل اسپیرال ارزان




اسپینر حرفه ای مدل اسپیرال
 وسیله ای بی نظیر برای کاهش استرس و اضطراب
 فـوق العـاده آرامش بخش و سرگـرم کننده
 دارای زیـبایی بصری با چرخش بسیار سریـع
 حدود ٣ دقیقه چرخش با هر ضربه
فیجت اسپینر نوعی ابزار یا اسباب بازی است که از مهم ترین کاربرد های آن میتوان به کاهش استرس اشاره کرد. اسپینر ها برای افرادی که دارای مشکل تمرکز میباشند یا دارای اضظراب هستند بسیار مناسب است. از مهم ترین و پرکاربرد ترین ویژگی های اسپینر خاصیت چرخش بسیار سریع هست که این چرخش سریع دارای زیبایی بصری است که به فرد آرامش می دهد.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 49000 تومان

فروش ویژه هدست واقعیت مجازی VR Box




هدست واقعیت مجازی VR Box
به دنیای واقعیت مجازی وارد شوید
سازگار با تمام گوشی های اندروید و IOS (آیفون)
 کیفیت بسیار بالا، دارای 1 سال گارانتی تعویض
به همراه یک CD به عنوان هدیه شامل بازی های سه بعدی و ...
با هدست واقعیت مجازی VR Box میتوان بازی های سه بعدی را بر اساس حرکت سر و بدن انجام داد و از قرار گرفتن در محیط سه بعدی لذت برد و همچنین می توانید فیلم های سینمایی سه بعدی و معمولی را با این هدست مشاهده کنید. برای مشاهده فیلم نیازی به این که گوشی موبایل دارای سنسور ژیروسکوپ باشد نیست و با همه گوشی های اندروید و IOS (آیفون) می توانید فیلم ها را با استفاده از هدست مشاهده کنید و از تجربه ی قرار گرفتن در یک محیط مجازی نهایت لذت را ببرید. اما برای انجام بازی های سه بعدی موبایل شما باید دارای سنسور ژیروسکوپ باشد که البته هم اکنون اکثر موبایل های جدید دارای این ویژگی هستند. نحوه کار با این هدست بسیار ساده است.


قیمت: 49000 تومان

فروش ویژه اسپینر حرفه ای مدل اسکلت




اسپینر حرفه ای مدل اسکلت
 وسیله ای بی نظیر برای کاهش استرس و اضطراب
فـوق العـاده آرامش بخش و سرگـرم کننده
دارای زیـبایی بصری با چرخش بسیار سریـع
 حدود ٣ دقیقه چرخش با هر ضربه
فیجت اسپینر نوعی ابزار یا اسباب بازی است که از مهم ترین کاربرد های آن میتوان به کاهش استرس اشاره کرد. اسپینر ها برای افرادی که دارای مشکل تمرکز میباشند یا دارای اضظراب هستند بسیار مناسب است.از مهم ترین و پرکاربرد ترین ویژگی های اسپینر خاصیت چرخش بسیار سریع هست که این چرخش سریع دارای زیبایی بصری است که به فرد آرامش می دهد.

قیمت: 45000 تومان

خرید کفش مردانه نایک مدل Presto




کفش مردانه نایک مدل Presto
طراحی جدید و فوق العاده شیک
دارای کفی شیار دار
 ارائه شده در سایز بندی 41 تا 44
یکی از پر طرفدارترین کفش های موجود در سطح جهان کفش نایک PRESTO است که با طراحی فوق العاده شیک و راحت توجه همگان را به خود جلب نموده است. این کفش فوق العاده خاص در رنگ سرمه ای تیره عرضه شده است و بسیار مورد توجه جوانان شیک پوش واقع شده است. این کفش در سایز های 41 تا 44 موجود می باشد که هنگام تکمیل فرم سفارش می توانید سایز مورد نظر را انتخاب نمایید.

قیمت: 59000 تومان

خرید شلوار اسلش Clarens مردانه




شلوار اسلش مردانه طرح Clarens
 جنس کتان درجه یک
 فری سایز (مناسب سایز 36 تا 46)
 دارای مچ کشی
 دارای یک جیب پشتی و دو جیب کناری
 بسیار شیک و با کیفیت
شلوار اسلش مردانه طرح Clarens شلواری بسیار منحصر به فرد است. این شلوار با طراحی جدید و خاص خود مورد پسند جوانان قرار گرفته است. شلوار Clarens دارای مچ کشی و یک جیب پشتی و دو جیب کناری است که بسیار استفاده از آن را کاربردی کرده است. این محصول در دو رنگ کرم و سبز یشمی عرضه شده است که هنگام تمکیل فرم سفارش می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. خطوط موازی قرار گرفته در بالا و پایین زانو و مچ کشی این شلوار جلوه ای ویژه به آن بخشیده و آن را بسیار متمایز نموده است.

قیمت: 59000 تومان